I...

helgen har det varit mycket sol, iallafall igår.
Lördagen va lugn.
Johan körde stridsbåt några timmar.
 Mikaela va hos mej och Vilda och lekte i solen. Sen så gick hon hem en stund för att greja lite i hennes kök som hon håller på att göra om.
Men hon kom tillbaka senare och då åkte vi till Coop för att köpa lite gött att käka till kvällen.
Daniel kom senare också och vi satt och kolla på film. Fast vi fick byta ett par gånger för dom va inte bra.

Daniel testar mina skinnyjeans.


Vilda vill smiska lite hehe.                     Sexy Back hahaha
 

Mikaela vilar i soffan.


Igår så va vi i Slottskogen hela dagen.
Det va fullt med folk och barnvagnar överallt : )
Det började med en tipspromenad med massa frågor om, Metro, Huggies blöjor mm.
Sen va det bara att sätta sej i solen och njuta av en underbar dag.
Tyvärr så fick vi inte trehjulingen som jag ville ha till Vilda men men, sånt e livet.
Dom som va med i Slottskogen va, Jag, Johan, Vilda, Daniel, Jhon, Anita, Linnea, Monica, Kevin, Gabriel och Isak. Junior kom förbi en stund men stack lika snabbt igen.
Blev lite grillat också. Hamburgare som smakade gott i sommar solen.
Sen lekte juh barnen mycket så man fick juh ha ögonen överallt för att man inte skulle tappa bort någon.
Men det va en mycket härlig dag med mycket sol och frisk luft.

Tre ovanliga djur i Slottskogen måste jag säga.


Killarna fick ta en paus när jag och Anita sprang upp och tog kort i Azaleadalen.


Vackert!
 

Skönt med lite skugga en varm dag.


Tillslut somnade hon.


Näpp...nu skall jag ut och sätta mej i solen en stund innan jag skall hämta Vilda hos Dagmamman. Ha en jätte bra dag!

Kommentarer
Postat av: Danne

Tack för en riktigt go dag.

2009-06-02 @ 00:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0