Jaha...

Då va premiär matchen med mitt nya lag avklarad. Det slutade med utklassning från våran sida. Vi slog Öckerö med 10-0. Känns skönt att man vinner första gången man spelar : )
Första halvlek stog jag i mål. Fick inte så mycket att göra men jag räddade några höga bollar. Sen spelade jag vänster mittfältare i andra halvlek. Det va lite jobbigare. Det märks att jag inte har fått uthållighet ännu. Min kondis är inte på topp men min killerinstingt är iallafall hehe!
Jag va nära att göra mål två gånger. Första räddade dom på mål linjen. Andra sköt jag en halvmeter utanför. Skit, jaja men det va en kul match iallafall. Jag hade med mej en egen hejarklack. Vilda, Johan och Jhon va där och kollade. Riktigt kul att kunna bjuda på en rolig match att titta på då.
Vilda ville springa ut på plan till mej så Johan hade fullt upp ett tag. Men när Jhon kom så lugnade hon ner sej lite. Fick världens goaste kram i halvlek och efter matchens slut av Vilda.
Kändes gott!!
Nu skall jag hoppa i säng.
Hoppas att jag klarar av att resa mej ur sängen i morgon. Kommer väl ha jätte tränings värk. Men det va det värt i så fall med en sån match!!
Sov Gott nu alla!!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0