Tack...

älskling för att jag fick sovmorron i morse!  Kände mej lite mörbultad i kroppen efter matchen igår. Det märks att man inte är 20 längre hehe. Kan säga att jag behövde sova lite längre. Men jag hade ställt klockan och va påväg upp men min älskade sambo sa att jag kunde lägga mej igen och sova om jag ville så tar han Vilda till Dagmamman. Kan säga att det tog inte många sekunder innan Gabbi somnade igen.
Johan, du är värd många såna här...


ÄLSKAR DEJ!


Veronika skall komma hit en stund sen. Hon skall låna min gamla mobil för hennes fungerar inte riktigt som den skall. Då är det klart att man är snäll och lånar ut en som man inte själv skall använda. Hon skall komma efter 13. Tills dess skall jag bara ta det lugnt.



Ikväll kommer Jhon och Daniel hit. Det är dom jag vet nu iallafall. Dom skall få lite älg att äta. Johan tyckte vi kunde bjuda hit lite folk idag. Det är juh alltid kul. För i morgon åker vi till Småland och firar midsommar. Så vi kommer inte hem försen på Måndag. 


Nu skall jag göra mej iordning för dagen.
Ha det bäst!!
Kramar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0