Uppe...

med tuppen.


Men så är det när man skall ner och spela ÖlFotboll i Frillesås. Det börjar vid 10 men vi har juh Vilda så man måste vara uppe i tid för att hinna med allt. Vet inte riktigt vad vi skall ha med oss ännu bara. Det är alltid jobbigt att komma på det. Sen när man väl är framme så har man alltid glömt nått. Nått som vi inte får glömma iallafall är regnkläder till Vilda. Vädret är juh inte så kul om jag får lov att säga det själv. Men men, det stog att det skulle vara uppehåll idag men det tror jag på när jag ser det.
Nä, nu skall jag börja göra i ordning för avfärd. Men jag skall försöka klicka lite kort så ni får se eländet i regn och rusk.

Ha det så gött. Kramar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0