Ett...

stort TACK och en blomsterbukett jag ger till Anita som tack för hjälpen med min blogg.

TACK ANITA!!!




Jag är jätte nöjd. Jag hoppas du fick gjort allt så du får gjort ordning din blogg med, annars e det bara att komma hit igen och låna våran dator. Den står till ditt förfogande!!!




Snart kommer min mamma och mina brorsbarn och hälsar på. Det skall bli kul. Det är juh inte så ofta man träffar dom och jag hoppas att Vilda vill leka lite med sina kusiner. Dom är juh lite äldre än Vilda men det skall nog gå bra. Får se om vi går ut i solen en stund. Man får juh passa på när den skiner!

   

Just nu är det ca: 10 grader i solen. Hoppas på att våren är påväg nu, men jag hörde att det skulle snöa i helgen. Suck!! Vill inte ha mer snö och slask nu!



Sen vill jag berätta att jag har byggt min sista lastbil på VolvoLastvagnar. Iallafall för denna gång. Sen får vi väl se i framtiden om man kommer tillbaka när marknaden vänder. Man kanske har fått ett bättre jobb innan vilket jag hoppas på. GP va på jobbet igår och intervjuade mej och tog kort. I April kommer jag i tidningen igen. Dom ville vara med sista dagen jag jobbade. Klart man ställer upp.
Nej nu skall jag ta med mej busungen och gå in och bada innan gästerna kommer.


Ha en mega bra dag på er alla!!
Puss på er!!

TACK än en gång Anita!!


Kommentarer
Postat av: vildas mor-mor

tack för idag, vi ses snart igen kram

2009-03-26 @ 15:06:27
Postat av: Wysteriia

hejsan gabriella. men självklart får du det :D vad glad jag blir! :D tack :D

2009-03-26 @ 22:46:23
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: vildas moster

Jättefin blevbloggen.. hon är ett riktigt blogg geni anita:)

2009-03-27 @ 12:09:58
URL: http://lillanyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0