Vaknade...

Upp idag med världens huvudvärk. Känns som en bil har kört över mitt huvud.




Håller på att dricka upp en treo nu och sen är det bara att hoppas på att den skall försvinna!
Usch, smakar illa. Men jag hade inga Panodil eller Alvedon hemma så det
                         va bara att blunda och svälja.       


Så vad skall man göra idag då? Min älskade pojkvän gick upp tidigt idag för att tvätta vårat berg av tvätt. 
Han är min ängel och jag älskar honom för allt han gör!!    




Vi får väl se vad som händer senare. Får hoppas på nått kul!!!

Vi avslutar detta inlägg med kort på den..


 

Tvättar sej efter frukost.


Förvånad Vilda hihi.


Mammas bus = )


Nu kommer jag!!


Imse vimse spindel...



Nu skall jag göra mej i ordning för dagen.
Kram på er alla.







                     
                 

Kommentarer
Postat av: vildas mor-mor

älskar dig mitt lilla barn-barn kram från mor-mor

2009-03-06 @ 17:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0