:)...



Hur har ni det? Själv så e det bara bra.
Idag så har det varit fullt upp. Börjar dagen med att Johan skulle in till Arbetsförmedlingen för att prata med dom angående A-Kassa. Han skall juh börja plugga snart så det e mycket som måste ordnas med pengar. Sen så ringde jag i morse till A-Kassa för att få reda på om alla papper vad i sin ordning så man får några pengar i slutet av månaden. Det visade sej att Volvo hade gjort nått fel med mitt arbetsgivarintyg. Dom hade inte skrivit tillräckligt med timmar på mej i Februari så nu får jag antagligen vänta lite till på pengarna för Volvo gjorde fel, SUCK!!!! Att det alltid e nått som strular.



När Johan sen kom hem så gjorde vi oss iordning för att åka till Slottskogen. Tro det eller ej, vi kom iväg dit denna gången. När vi väl kom fram till parkeringen så började det spöregna och hagla som sjutton så vi fick sitta kvar i bilen i 10 minuter. Vilda tyckte inte det va jätte kul men efter en stund så slutade det juh iallafall. Så vi gick och kollade lite på djuren och Vilda va inne på barnens Zoo och fick klappa lite :) Sen gick vi till lekplatsen så hon fick leka av sej lite. Hon hittade några barn där som hon lekte i sanden med. Efter typ 2 ½ timma va det dags att åka hem för Johan skulle köra stridsbåt idag. Får stanna längre nästa gång. Lägger upp bilder i morgon när jag har fört över dom till datorn ; ) 



När vi kom hem så däckade både jag och Vilda i soffan. Helt utslagna va vi bägge två. Vilda sov i mer än 2 timmar. När jag vaknade så ringde jag Veronika för hon hade skickat meddelande medans jag sov. Vi kom underfull med att vi skulle in till stan i morgon för att kolla runt lite. Det blir, hon, jag och hennes syster. Galenpannorna. Sist vi va i stan tillsammans så blev allt helcrazy. Hade skit kul. Så vi skall in till stan i morron vid 12 tiden. Innan det skall jag lämna Vilda hos Dagmamman. Det va två veckor sen hon va där sist pga hennes mage. Så det e dags att hon får leka med sina kompisar igen.



Sen när  Vilda väl vaknat så va det bara att klä på henne för jag skulle till Rambergsvallen idag för att kolla in Häckens Damlag som jag kanske skall börja i. Jag och Vilda mötte upp Jörgen vid spårvagnen och begav oss till fotbollsplanen. När vi väl kom fram så såg vi bara småtjejer som sprang runt där. Det visade sig att damerna inte tränade på den planen längre men det gjorde inte så mycket för jag träffade tränaren för laget. Hans lilla dotter spelade tydligen match så snacka om tur i otur. Vi diskuterade  lite och kom fram till att jag skulle hänga med på Onsdag istället. Så på Onsdag skall jag spana in mitt kanske framtida fotbollslag. Skall bli kul att få börja spela igen. Har saknat det jätte mycket!



Nu så ligger Vilda i soffan och skall väl egentligen sova, men vägrar som vanligt. Jörgen står ute i köket och lagar lite mat till honom och mej för vi har inte ätit något ännu. Jag hade juh tänkt att vara snäll och vänta på Johan men han hade juh ätit värsta jäkla snobb buffen. Den lilla "Grisen" ; ) Men men, jag tror våran mat blir toppen med. Jörgen e juh kocken själv hehe!
Nopp nu e det nog dags att säga,


Kommentarer
Postat av: Daniel

Byråkrati säj - hoppas det löser sej!

2009-05-12 @ 10:08:42
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0