Grrrr...

Allvarligt talat. Kan med och skicka inbetalnings kort när man inte ens har fått några pengar ännu. Blir så j_vla arg så jag vet inte hur jag skall förklara hur j_vla arg jag är. Ni som inte fattar vad jag menar så e det IF Metall jag pratar om. Fick nämligen inbetalningskort från dom idag, Då undrar jag hur dom tänker egentligen. Hur skall jag kunna betala utan pengar, (som dom skulle betalat ut till mej för länge sen.) Ok, jag har sparpengar men vem f_n vill ta utav dom?? Då tycker jag att dom kan dra av det beloppet när dom betalat ut pengarna till mej. Det e väl inte mer än rättvist eller?? Jag får pengar och dom får pengar när jag har fått mina. Nä tydligen är det, GE OSS PENGAR, DU FÅR SENARE. Hur går det ihop?? Jäkla SKIT!!!!! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0