Har...

haft fullt upp så jag har inte orkat blogga på ett tag nu. Men tänkte att det va på tiden att jag tog mej lite tid. Har äntligen börjat träna fotboll igen.



Jättekul och jätte jobbigt. Min kondis är juh inte riktigt som den skall eftersom jag inte har tränat på ett tag. Men sen har jag och Jhon bestämt att vi skall börja springa tillsammans också, på Tisdagar och Torsdagar. Så jag hoppas att jag skall kunna bygga upp en bra kondis efter ett tag.
 




I morgon fyller våran lilla "Pinkis" 2 år. Shit vad tiden går fort. Hinner inte riktigt med. Johans föräldrar och Ida kommer hit från Småland. Sen kommer min mamma och Mikael. Tror att min mormor också tittar förbi. Så vi kommer att ha lite att göra för vi måste ha två kalas pga att vi får inte plats med alla i lägenheten. Men det ordnar sej. Skall göra iordning här hemma lite sen men har inte haft någon ork ännu. Får ta det steg för steg hehe. Inte stressa. Tvätten blev jag klar med igår också bytte jag lakan i Vildas säng. Det behövdes tyckte jag. Sen så va jag och Jhon ute och sprang. Kändes riktigt bra. efter det hände inte så mycket mer än att vi åkte och handlade present till Vilda och mat till oss.

Nu skall jag börja röja lite men ni får ha det så gott!!!



Kommentarer
Postat av: mor-mor här

vilket fint kort på Vilda kram gullungen vi ses i morgon från mor-mor

2009-05-20 @ 16:40:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0