Idag...

började dagen rellativt lugnt. Lämnade Vilda hos dagmamman och gick ner till torget för att hämta Metro. La mej sen på soffan, läste klart tidningen och däckade sen. Johan drog till gymmet och jag tittade lite på tv innan det va dags att hämta Vilda igen. Fick veta att dom skulle ha trollfest i morron så jag har gjort en trolldräkt nu ikväll. Blev faktiskt rätt så nöjd.
Har också tränat fotboll med mitt nya lag idag. Jätte kul men är juh skit trött. Kondisen är juh inte va den har varit precis. Känns att man inte ha tränat på länge. Kanske skall vara med på matchen på Söndag. Shit, känns hel konstigt, Jag spela match. Kommer behöva syrgas med mej för att överleva hahaha.

Skulle juh lägga upp bilder från Slottskogen. Dom kommer nu.

Hästar e kul, fast lite skrämmande.


Massa djur att klappa.


STOR & liten
 

En prickig liten gris hehe


Små söta kycklingar


Halvt kanin och halvt människa, eller??


Vacker


Dom är nog tunga dom där hornen


Här ser man fjädrarna bättre.


Skogens konung


En liten söt sak hihi.


Busan på lekplatsen


Nä, hon ville inte åka ner.



Sov så gott nu alla kramar på er!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0