Jag...

Är bara tvungen att slänga in en kommentar om tvprogrammet "Talang". Jag satt och kollade på det tidigare idag. Medans jag kollade så frågade jag mej själv, vad är talang i Juryns ögon? Det kom in två killar som skulle trixa med en bandyboll i luften med hjälp av varsin bandyklubba. Dom kom inte vidare. Sen kom det in en grupp med damer som bara fjantade runt (skulle väl likna komik eller nått annat,kul va det inte iallafall!!) och dom kom vidare. Jag kan säga själv att jag kan inte trixa så med en bandyboll så som killarna gjorde men jag kan absolut fjanta runt så som damerna. Talang för mej är något som inte många kan göra. Så programmet Talang är rena bullshit tycker jag. Sen tycker jag att dom skall ta bort alla dom som kommer dit för att sjunga. Det finns så många andra program som tar upp just sångtalanger.

Kommentarer
Postat av: Systeryster

jag håler me, har inte ens tittat på talang denna sesongen, e sååå trött på det, å alt me sjungande börjar gå mej på nerverna! kramar

2009-05-10 @ 16:21:28
URL: http://lillanyberg.blogg.se/
Postat av: Anita A

Helt rätt! Har inte sett det på länge nu, men har många gånger undrat va dom faktiskt tycker är talang. Dom tar ibland på sånt dom själv "gillar" liksom. Det e väl inte meningen liksom? Talang är en något som är Speciellt och som FÅ kan göra/framföra.

Så jag fattar precis ditt tycke!!

2009-05-10 @ 17:22:58
URL: http://mrsanita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0