Jaha...

Vad skall man hitta på idag? Någon som har nått tips? Funderar på att packa in Vilda i bilen och dra till typ Slottskogen eller bara gå runt lite på Liseberg. Men jag vet inte vad min kära sambo har att säga om det. Måste göra nått kul med lillan idag pga att vädret dom andra dagarna inte har varit så roligt så det har blivit mycket innesittande tyvärr. Idag så skiner juh solen iallafall men det blåset lite. Får väl stå ut med det. Så då får man passa på att vara ute lite.




Ikväll vet jag heller inte hur det blir. Pratade nämligen med Daniel igår och vi sa att han skulle komma över och käka lite. Men man vet aldrig hur det blir när det gäller honom hehe. Han och några till åkte juh ner till Halmstad igår för att dricka öl och då vet man aldrig vart han hamnar dan efter ; ). Det e juh match idag med, United möter City. Skall bli en mycket spännande match. Jag ser City ibland som Uniteds Akilles Häl. Men dom får inte losa mot dom idag. Då blir jag galen : D.



Nu skall jag sätta mej för att äta lite frukost och diskutera dagens bestyr men Johan. Får hoppas att vi kommer fram till nått kul så vi inte sitter inne hela denna dagen med. Behöver nog lite miljöombyte. Det behöver Vilda med så hon kan få springa av sej lite. Då kanske hon somnar lite tidigare i kväll än hon brukar göra.

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Anita A

Va blev det för aktiviteter? =)

2009-05-10 @ 17:23:28
URL: http://mrsanita.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0