Ja...

jag vet att jag inte har skrivit på länge men jag har inte haft ork till det.
Vi är just nu nere i Vetlanda hos Johans släkt för att hälsa på dom lite och för att Johan skulle jaga idag.
Deras jaktlag fick skjutit en kalv, så dom gick juh inte hem tomhänta.
Jag, Vilda och Lena har varit och matat änderna i parken.
Snacka om att man blev överfallen av hur mycket änder som helst.
Men Vilda hade jätte kul.
En av fåglarna åt direkt ur hennes hand.

I Torsdags så va vi på Boråsbadet och badade.
Vi tog svängen om dit innan vi åkte ner till Vetlanda.
Vilda åkte rutschkana och försökte simma lite i den lilla poolen.
Hon va jätte duktig.
Simmtagen med armarna va precis som man skall göra.
Benen va lite svårare men det kommer.
Sen badade vi bubbelpool med.
Varmt och skönt =0)

I Onsdags va vi på lek och buslandet med Veronika och Elsa.
Som alltid har man som vuxen fullt upp att hänga med dom små som skall göra allt på en gång.
Men så länge dom har kul så är juh det jätte bra.
Vilda råkade få lite brännsår på fötterna när vi skulle åka tåg i rutschkanan men efter lite ompysslande och plåster så va hon igång igen.
Sen blev det lite glass efter det med.
När Vilda började bli trött va det dags att åka hem.
Där somnade hon och Johan i soffan en stund sen bar det av hem till min mamma för att byta däck på bilen som vi har liggandes i deras ladugård.
Men ingen va hemma varken hos mamma och Mikael eller hos mormor, så efter däckbytet va klart så åkte vi till min kusin Katrin så Vilda fick leka lite med Annie och Tim och det va uppskattat.
Barnen hade jätte kul.
Vi fick pannkakor också som barnen gluffsade i sej med stora leende på läpparna!

Ha det nu så bra!!
Kramar!!


Kommentarer
Postat av: Mikaela

Fullt ös med andra ord:). Jag saknar er! puss

2009-11-08 @ 23:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0