Kanske...

får vi en litet tillägg i våran lilla familj.
Men jag skall tillägga att jag har inte övertalat Johan på nått sätt bara så att ni vet.
Min pappa ringde igår om en liten katt som behövde ett hem annars ja ni vet nog vad som hade hänt....
Jag sa till Johan att vi kunde åka och titta på den och om han fastnade för den kunde vi ta den annars skulle vi skita i det.
Så vi åkte och tittade på en liten söt sak idag.
Svart med vita tassar och lite vitt undre hakan och på magen.
Det bästa va att kissen va inte rädd för Vilda när hon vill springa fram och klappa den utan katten stod kvar.
Så vi får se vad som händer.
Jag har sagt att det är helt upp till Johan om han vill ha en.
Om han säger nej så får jag räta mej efter det.
Men han, Jörgen och Jhon håller just nu på att disskutera namn till katten så det är nog inte helt omöjligt.
Det verkar bli antingen, Musse, Giggs, Best eller Cantona som gäller.

Två suddiga bilder på katten.



 


Kommentarer
Postat av: Kitsune

Sv; Aaah tack!!

2009-11-22 @ 16:48:30
URL: http://aekitsune.blogg.se/
Postat av: fritzy

vilken liten söting! Så lik min Scrollis när hon var så liten. :) Man ska inte titta på kattungar och hundvalpar, det är livsfarligt. hehe..

2009-11-22 @ 22:43:13
URL: http://fritzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0