Hej...

alla glada människor där ute.
Hoppas ni har det bra i ruskvädret.

Helgen har varit lugn för våran del.
Vi hade Jhon och Nea här på besök i Lördags för United spelade match och då brukar dom dyka upp.
Sen kan man juh iofs diskutera om det va lugnt eller inte men tjejerna håller juh igång hela tiden =0)

Sitter i soffan och äter lite godis och tittar på Oliver och Gänget.


Hehe Lite roligt kort.


Två busungar.


Efter ett tag brukar det se ut så här.


Sen i Söndags va jag iväg och spelade match.
Det gick sådär.
Jag blev stämplad på stortån så nageln e alldeles blå.
Kommer nog att tappa den Urk.
Johan och Vilda va hemma hos Fam Andersson/Svensson.
Jag åkte dit senare när jag hade spelat klart.
När vi kom hem satte vi oss framför tv och bara slappade.
Sen va det sovdags.

Tog lite roliga kort i Fredags när Vilda badade.


Hihi =0) Gullunge!!


Detta kort har Vilda tagit själv hehe.


Ha det nu så bra alla!!


Kommentarer
Postat av: monia ♥ att leva med jävulen

hej, vilken fin blogg du har :) jag har ett tips till dig, en sida där man samlar poäng och får hem presentkort på skor direkt hem i brevlådan. Alltså GRATIS SKOR :) Låter inte helt fel va? Bli medlem på den här länken och börja samla poäng du också!



http://www.gratisskor.se/Register.asp?r=15779



Kram!

2009-10-20 @ 16:07:19
URL: http://moniasundgrenjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0