Ibland...

vet jag inte vad jag skall göra!
Är bara sååååå trött på Vildas trottsålder så jag spyr på det.
Allt jag säger gör hon tvärtemot.
Hon gnäller och gnäller och gnäller tills hon får sin vilja fram.
River ut sin garderob varje dag flera ggr för att hon inte vill ha kläderna hon har på sej.
När tar detta slut?
Finns det någon mamma med barn mellan 2 och 3 år som går egenom samma som jag gör just nu??
Vill bara veta.
Alla som passar henne säger att hon är så snäll, det är juh tur att hon e det borta iallafall så man inte behöver oroa sej för det, men kan hon inte vara det hemma också.


Så här känner jag mej dagligen.


Kommentarer
Postat av: Mother, Married &Twenty

Jag vet (nästan) hur det känns. Min son är visserligen bara sju månader men hans utbrott är nog så jobbiga ändå :/ Till slut blir man så trött att man nästan blir likgiltig och stänger av.

2009-10-29 @ 23:05:33
URL: http://mummyfied.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0