Idag...

är det fint höstväder ute.
Skall ner till torget senare och posta tradera paket och hämta ut ny bok till Vilda.
Igår va jag inne i stan med Veronika och Sofia en sväng.
Fick köpt två tröjor till Vilda för jag rensade ut hennes garderob igår morse så jag såg att hon behövde tröjor.
Det va skönt att få rensat ut hennes för små kläder.
Det blev lite mera plats för nya kläder hehe!!
Sen fick Virre äntligen köpt en ny mobil, inte en dag för tidigt för hennes gamla föll juh isär.
Då kan man säga att det e dags för en ny haha.
Sen fick hon köpt hårfärg så jag fick färgat bort hennes tråkiga som hon hade.
Det blev jätte snyggt.
Nu skall hon bara skaffa sej linser också så blir det toppen!!

Nu skall jag äta lite innan jag skall gå.
Ha det toppen!!

Två regnbågar i Småland


Kommentarer
Postat av: Beata

Fin bild!

2009-10-29 @ 18:23:35
URL: http://www.beatablogg.blogspot.com
Postat av: Wysteriia

Nej men tack så jättemycket :D

2009-10-29 @ 19:52:55
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0