Igår...

så satt jag och Johan på bowlingen nere i Vetlanda och tittade på United-City matchen.
Jag kan säga att jag va helt slut efter den matchen!
En riktig rysare om jag får säga det själv.
Trodde aldrig att den skulle bli så spännande men där hade jag fel.
Blev skit glad när vi fick ett tidigt mål men förstod att det inte skulle göra så mycket för oftast så kommer det andra laget tillbaka snabbt eftersom det inte har gått så lång tid på matchen.
Jag hade rätt för dom fick in ett mål efter ca 20 min.
Men jag måste säga att 2 av tre av Citys mål va Uniteds egna fel.
Först slarvade Foster nått så fruktansvärt!!!
Sen försökte Ferdinand lobba över en Citygubbe som snabbt springer förbi och vips så blir det mål för City igen.
Slarvigt om jag får säga det själv.
Sen har vi Berbatov.
Hallå om du skall nicka så nicka för f*n inte målvakten.
Jag tror han hade tre bra målchanser men missar alla.
Jag va själaglad när han byttes ut mot Owen.
Owen kan juh illafall gör mål såg vi juh!
Sen är Berbatov lite lat och gör inte mycket mer än han behöver.
Dags att fundera på att sätta Owen i startelvan istället för Berba tycker jag iallafall!
Men men, vi vann iallafall med 4-3 och det va vi värda för vi hade det mesta av spelet!

Glory Glory Man United!!



Kommentarer
Postat av: Bella

Tyvär måste jag plugga, allt bra?=)

2009-09-21 @ 18:07:41
URL: http://awrittenlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0