Snart...

dags att göra sej i ordning för min fotbollsmatch.
Skall spela på Majvallen idag vid 14 tiden.
Det känns så skönt att fått börja spela fotboll igen, har saknat det.
Skall tydligen få med mej lite publik med, Johan, Vilda, Jhon och Jörgen kommer och tittar.
Jörgen kommer väl mest för att titta på tjejer men, jaja. Det kan han behöva hehe ;)


Igår gick jag och tänkte på en av mina bästa vänner.
Jag vill bara säga till henne att,
Du betyder mycket för mej!!
Glöm inte det!

Du är min klippa
Dig kan jag alltid luta mig mot
Du är min stjärna
Du leder mig när jag är vilse
Du är min hjälpande hand
Du finns alltid där för mig
Du är min sol
Du får mig att le
Du är min detektiv
Du ser om nått är fel
Du är min vakthund
Du gör mig trygg
Du är min andra halva
Du gör mig hel
Du är min vän
Dig kommer jag alltid att vara rädd om

Veronika



dikt av:

Josefin ståhl

Gammalt kort på mej och Virre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0