Denna...

dagen spenderades inne i stan med Vilda, Jessica,Theo, Therese och Leo.
Va i några affärer och kollade efter om det fanns något roligt att lägga pengar på.

Hittade ett par byxor till Vilda.



Sen köpte jag en långärmad tröja...till Vilda.



Fick också köpt en go tröja...till Vilda att ha nu när det börjar bli kallt.



Men när det va dags att hitta nått till mej själv så tog det stopp.
Testade 2 par häftiga leggins men när jag tittade mej själv i spegeln så va det bara bläh.
Dags att börja gymma på allvar.
Ville juh börja gråta nästan.
Önskar jag va 20 igen.
Iallafall kroppsligt, men det kommer jag väl aldrig bli igen.
Men lite bättre kan det bli.
Tills dess får jag lägga pengarna på annat än kläder!!!

Just nu tittar jag på Crockodile Dunn Dee <---Stavning??
Har inte sett den på flera år, så det e ganska kul att titta på.
Tänkte sätta på en film när denna e slut.
Blir nog * I Taket Lyser Stjärnorna*.
Har inte riktigt bestämt mej ännu.

Johan kommer hem på Söndag för denna helgen e han ute med Hemvärnet och Leker Krig som jag brukar kalla det. Sen får vi se i slutet av September så har vi pratat om att ta en tripp till Ullared för att köpa lite Vinterkläder till Vilda.
Hon växer juh ur allt så vi måste köpa nytt.
Det är juh lite billigare att handla där nere!!

Nu skall jag sätta mej i soffan och ta det lugnt resten av kvällen.
CIAO!!
:) :) :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0