Igår...

så va jag och Vilda hemma hos min bror och hans familj.
Jessica, Molle och Theo va också där.
Tänk, hela syskonskaran på samma plats när det inte e någon högtid.
Sen va några kompisar också där.
Vi grillade och spelade lite sällskapsspel.
Hade jätte kul.
Vilda va helt slut av allt lekande med kusinerna men hon va uppe hela kvällen tills vi skulle åka hem vid 12 på natten.
Vilda kom fram till mej och sa "Mamma, det e dags att åka hem nu, jag e trött".
Så det va juh bara att packa ihop och åka hem.

Idag har Mikaela varit här och hjälpte mej med att fixa mitt hår.
Färga underhåret och klippa luggen, så nu ser jag igen :)
Tack tack för hjälpen!!
Johan kom hem för 1 timma sen så vi skall väl ta och äta snart och gå ut en stund sen.
Vilda sitter just nu och bygger med klossar och Johan duschar av sej helgens alla bravader ute på Marstrands ön.
Själv så väntar jag på att andra halvlek av fotbollen skall börja!

Ha en toppenkväll!!

Vilda framför Vinbärsbusken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0