Jisses...

va kul jag hade igår!!
Som ni vet så började kvällen med Unitedträff med mat och dricka och bra fotboll!!
United vann med 3-0 så det va skönt.
Sen så åkte vi hem till Jhon för han ville byta kläder innan vi åkte in till stan igen.
Satt hemma hos honom ett tag och lyssnade på musik för de andra va inte klara för att åka in ännu.
När vi väl kom in till stan så va dom fortfarande inte färdiga så jag och Jhon satte oss en stund utanför trädgården och lyssnade på Nationalteatern som hade en spelning där igår.
Sen begav vi oss till Rose & Crown.
När vi hade varit där en stund så marscherade nästan hela Frillesås gänget in på krogen.
Jisses, snacka om att jag blev förvånad.
Det är inte så ofta man träffar dom och i synerhet inte i Göteborg!!
Sen kom Pety och gänget in.
Mycket folk som man kände.
Mamma, Mikael, Jerry och Lena tittade förbi en sväng med.
Dom hade varit inne och tittat på spelningen och hade hamnat på Bryggeriet men kom över till oss sen.
Kvällen fortsatte med mycket skratt och mycket tjöt med mycket folk.
Visste inte vem man skulle prata med tillslut Hehe.
Men när klockan va 3 så stängde krogen och det va dags att gå hem.
Va helt slut när jag väl va hemma.
Bara att dra av sej kläderna och kasta sej i säng.
När jag vakna i morse så ringde jag till syrran och frågade om jag kunde hämta Vilda lite senare för jag kände att jag inte skulle sätta mej bakom ratten efter kvällens fylleslag.
Det gick bra, Vilda va snäll så det gjorde inget om hon stannade lite längre sa syster och det va la tur det annars så hade jag fått tagit bussen!!!
Nu har hela familjen ätit pizza och är snart redo för sängen.
Känner att jag är lite trött fortfarande så det är nog bra om jag kommer i säng i tid för Vilda skall till dagmamman i morgon så då får man gå upp klockan 8.

Ha det nu så gött!! :) :D ;)

Innan matchstart.


Efter en lätt seger.

Påväg hem till Jhon för att byta kläder.



Deas halvt dragen!!

Man kan juh börja undra!!?



Tre hårdrockare...


Par i damer och en hårdrockare.


Två damer och en gentleman haha


En riktigt full Joel vill jag lova haha.


En otroligt full Deas!!! :D


Par i muppar.


Hmmm.....??


Nån cm ovanför marken kom Pety.


Några fler kom jag!!


Triss i fylletrattar hahaha!!


Två slagna hjältar på spårvagnen påväg hem till sina sängar!!



Vill bara ge min syster och hennes kille ett STORT TACK för att ni tog hand om Vilda och gjorde denna kvällen möjlig för mej!!

TACK TACK!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0