Usch...

Vaknade upp idag med världens förkyldning.
Ni vet, sån där förkyldning som man blir tung i huvudet av och inte orkar göra någonting på dagarna.
Men det va bara att palla sej upp i morse för jag skulle lämna Vilda hos Lotta sen hade jag tvätt tid kl 11.
Så denna dagen har varit ett riktigt
Pain in the as!!
Men jag hämtade tvätten tidigare så jag e färdig, skönt.
Nu e det en hel vecka kvar till nästa tvätt tid.
Hoppas att förkyldningen försvinner också.
Går ju omkring som en Zombie.

Fick höra idag att Volvo skall anställa 200 personer till nu.
Så min gamla chef skall få mitt CV och mitt gamla betyg från Volvo.
Tydligen skall dom inte ta i turordning de sista 200 nu så det gäller att hålla sej framme.
Hade varit skönt att få tillbaka jobbet.
E fit for fight att börja jobba nu efter ett lååååångt uppehåll.
Klättrar ju på väggarna här hemma.
Sen hade det varit kul att få lite pengar över som man kunde lägga på nya kläder till Vilda för hon växer ur sina så fort.
Måste köpa höst/vinter kläder till henne nu för det har hon knappt några.
Då hade en vanlig lön varit toppen.
Sen att kunna hjälpa till lite mer med räkningarna hade också varit toppen så Johan kunde få mer pengar över!!!

Håll tummarna för mej :)

Ha en toppen dag!
:D :D :D


Kommentarer
Postat av: syster

här e det också förkylningar å feber, så jag hoppas dom blir bra till på lördag å att inte jag får skiten:( för då måste vi nog avböja tyvärr att passa vilda:(



Jag håller tummar å tår för dej syster.. KRAM

2010-08-24 @ 15:58:32
URL: http://lillanyberg.blogg.se/
Postat av: Izy

Hur gick det med det? Har de kommit fram till vilka som fick komma tillbaka?

2010-10-07 @ 16:29:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0