Va...

på Backaplan idag med Vilda, syster, Molle och lille Theo.
Tänkte att jag skulle kolla utbudet på kläder men det va äna dåligt.
Hittade ingentig som jag fastnade för.
Jo, ett par byxor till Vilda fast dom fanns inte i hennes storlek så jag blev lite besviken!!
Så det kanske blir en tripp in till 5:an huset och avenyn i morgon för att se om man har bättre lycka där.
Kan juh alltid hoppas.
Det va längesen jag tyckte om ett mode.
Det skall va så mycket grejer på varenda plagg nu för tiden att man spyr på allt.
Särskilt alla dessa små gulliga rosetter, även på vuxenplagg.
HALLÅ, jag e inte 12 år längre.
Jag vill klä mej i kläder som passar till min ålder och min personlighet.
Sen alla dessa kläder/grejer till barn med Hello Kitty.
Finns i varje affär.
Urk, kan ni inte göra allt med måtta.
Lagom e inget ord igentligen men i detta sammanhang skulle det varit bra om lagom fanns.
Jaja, slut på klagandet.
Nu skall jag strax gå och lägga mej.

Ha det gött!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0