I...

helgen va Ida här på besök.
Hon kom i Fredags och åkte hem igår.
Det blev lite shopping och i Lördags blev det Liseberg.
Kan säga så mycket att vi va inte ensamma.
Jisses va mycket folk det va där!!
Kallt va det med.
När det va dags för hemgång så va mina tår som istappar.
Inte kul alls.
Träffade på Bror och hans familj med.
Johan höll på att parkera bilen och jag hjälpte Vilda med något så tutade en bil på mej.
Blev lite irriterad för jag stod inte i vägen så jag tänkte ställa mej upp och sparka på bilen.
Sån tur va så såg jag att det va bror som satt bakom ratten på andra bilen.
Va e oddsen på att man träffar på dom där liksom 1 på 1?????? typ.
Dom skulle också till Liseberg.
Mikaela, Jessika K och Nichlas va också med.
Vilda tyckte det va kul.
Hon fick åka Ponnykarusellen och Kaffekopparna.
Hon ville åkt mera men då va jag och Ida så frösna så tårna höll på att trilla av!!
Så vi tyckte det va dags att åka hem och värma oss lite!

Just nu gör vi inte så mycket.
Vilda tittar på Barnkanalen och jag skall snart hoppa in i duschen.
Får väl se om vi går ut och åker lite pulka för det kom juh ganska mycket snö i helgen om man säger så.

Ha en toppen dag!!

Vilda och Tigger.


Busfrö!!!


Färg
 

Svart/Vitt


Mys


Gos med Faster Ida.


Liseberg


Kaffekopparna är kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0