Nyårslöfte...

Mitt nyårslöfte blir...
1. Hitta ett jobb, är trött på att vara arbetslös.
2. Spara pengar så jag kanske kan bjuda Johan och Vilda på en resa över Jul och nyår 2011 för nu är jag trött på svenska julstressen.
Orkar inte med det, man flänger hit och dit och efter jul och nyår är man så trött att man inte orkar med sej själv.
Så detta hoppas jag på att jag kan hålla.
Har tänkt på detta länge nu och känner att jag verkligen vill åka någonstans där det är varmt.
Men det får bli någonstans som man inte åker till bara sådär utan det skall vara en upplevelse också.
Inte bara ligga på stranden och sola och bada.

Men vi får se hur det blir.
Först måste jag juh ha pengar som sagt.
Resa är inte gratis om inte någon vill betala för mej och min lilla familj vill säga ;)

Julen har annars varit bra om man bortser från all stress hit och dit.
Fått roliga julklappar och Vilda är jätte nöjd hon med.
Nu är det bara Nyår sen så är allt över för denna gång.
Tycker det är ganska skönt.

Imorgon skall vi ut och åka snowracer och pulka i stora backen med Vilda.
Skall ta lite kort som jag skall försöka lägga in på kvällen sen.
Här i Småland är det jätte mycket snö och riktigt kallt är det också.
Blåser riktig mycket så det blir ännu kallare.
Öronen blir röda och det känns som dom skall trilla av.
Kinderna skall vi inte tala om...brrrrr.

Nä, nu skall jag ner och glo lite på tv:n innan John Blund skall infinna sej.
Ha det.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0