Va...

inne i Centrum idag för att kolla in om det fanns något kul på rea.
Men jag hittade ingenting som vanligt.
Va inne i Smyckaaffären och kollade in
Laila Bagges Collection på smycken.
Dom är grymt snygga men kostar lite för mycket för mej.
Iallafall just nu.
När jag har fått jobb kanske jag kan unna mej ett halsband och örhänge men just nu vill jag inte slösa pengarna på sånt som jag egentligen inte behöver för det finns så mycket annat vettigt som jag behöver pengarna till.
Men som sagt, dom är grymt häftiga och kan verkligen rekommendera smyckena till tjejer som har pengar och gillar lite häftigare smycken med döskallar och bling bling!!

Nu skall jag ner och äta lite....
Ha det gött!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0