Är...

i Småland över helgen.
Här snöar det som bara den och Vilda, Johan och Leif har precis kommit in.
Dom har varit borta och matat ankorna i parken som är lite av en tradition när vi är här.
Tyvärr så kände jag att min näsa stoppade mej från att gå med för jag vill inte bli sjukare än vad jag redan är.
Det får bli nästa gång istället!
Ikväll blir det till att kolla på när "Faster Ida" spelar handbolls match.
Det tyckte Vilda va kul förra gången och nu så har hon hemma match så det är inte så långt härifrån.
Kul med lite live sport hehe.

Nu skall vi äta men jag skriver mer sen om jag hinner!
Ha det toppen!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ha en trelig alla hjärtans dag

2010-02-14 @ 13:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0