Hmm...

Undra va Lördagen har att erbjuda.
Jag skall iallafall ner till Sportlife och köpa ett årskort för nu jäklar skall jag komma igång.



Tror jag skall börja med en träningsblogg också för att hålla reda på vikt och mätning.
Inte för att jag skall gå ner så mycket i vikt, jag skall bygga lite muskler hade jag tänkt.
Det är juh tydligen så att det är flera än jag som har tänkt i dom banorna att börja träna så jag behöver nog aldrig gå ensam.
Tycker det är trist.
Ok jag är där för att träna men det blir alltid roligare om man är två eller fler.
Man känner sej inte så bortkommen då.
Sen när jag varit och köpt årskortet så skall jag hem för att titta på fotboll.
United spelar nämligen idag.
Hoppas dom är lika bra idag som dom va mot Arsenal.
Då är det kul att titta.
Nu funderar jag på att hoppa in i duschen och sen ta på mej för att gå ut och åka pulka med Vilda.
Så har man gjort något vettigt idag iallafall.
Hon behöver juh också stimuleras lite annars blir hon så gnällig och det orkar jag inte med.
Ha nu en toppen dag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0