Hu...

Är lite seg idag pga att jag låg uppe till halv tre i natt för jag glodde på tv.
Drömmarnas Horisont gick och jag ville kolla klart på den för det va evigheter sen jag såg den.
Lite nostalgi hihi.



Men idag är det äntligen dags för ett BodyPump pass på gymmet.
Skall köra som en tok och jag kommer ha tränings värk i morgon men det skall bli underbart.
Satsar på beach 2010 nu haha.
Nä men kanske ett trevligare leverne så man orkar göra mer på dagarna.
Nu är man juh bara förslappad.
Inte kul alls.

Sen ikväll skall jag hämta Veronika i Marstrand för annars kommer hon inte hem.
Hon får snart ta körkort hehe.
Nä det e lugnt för min del.
Det e juh inte direkt att jag gör nått på kvällarna ändå.
Då kan man ta roadtrip =0)

ha en toppen dag på er alla!!


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Hah, känns som att alla satsar på Beach 2010 nu.

2010-02-08 @ 07:16:05
URL: http://principessan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0