Idag...

har jag varit på öppnaförskolan men Vilda.
Mycket lek och stoj.
Efter ett tag kom Linnea, Jhon och Anita.
Dom hade varit uppe och tittat på en lägenhet bredvid oss men dom gillade inte den.
Dålig planerad och litet vardagsrum.
Inte kul alls.
Man vill juh trivas där man bor.
Efter vi lekt och sjungit klart på förskolan så gick vi och handlade mat.
Det blev köttfärssoppa och Ciabatta bröd.
Mycket gott.
Sen blev det lite fika.
Lite gott efter maten skadar juh inte någon gång.
Sen efter det så va Jhon och Anita snälla och passade Vilda en stund så jag och Johan kunde åka till Backaplan för att handla lite tränings prylar.
Jag fick tag på ett par tränings byxor och ett par nya tränings skor.
Johan fick tag på ett par inomhus fotbollsskor.
Hans andra gick sulan sönder på.

Detta va dessa skorna jag köpte. Nu skall jag bara gå in dom så blir det bra!!

Nu skall jag låta John Blund hälsa på men ni får ha det toppen!!



Kommentarer
Postat av: malin :)

fin blogg :)

2010-02-05 @ 16:01:37
URL: http://kristinehamnmalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0