Jaha...

Då va det Fredag igen då.
Johan kom hem och va inte på sitt gladaste humör så han bytte bara om och gick ut för att springa av sej lite.
Idag har Vilda varit relativt lugn faktiskt.
Det har varit skönt.
Annars brukar det vara mycket skrik och gnäll och det brukar inte spela någon roll vad jag gör för hon är ändå vansinnig.
Men idag har hon varit snäll och glad hela dagen förutom små saker.
Men det kan jag leva med.
Just nu åker hon rutschkana och tittar på Agent Oso.
Hon har ställt rutschkanan framför tv:n så hon inte missar något men jag funderar på om jag skall ta bort den annars så åker hon väl snart in i tv:n.
Inte bra alls.

Annars har dagen varit ok.
Så vi får väl se vad helgen bjuder på.
Ha det gött!!!

Vet att julen är över men jag ville bara visa att Vilda vågade sitta i tomtens knä i år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0