Puh...

Idag har det varit mycket.
Först upp, ta på sej och Vilda sen lämna henne hos dagmamman.
Som vanligt på Onsdagar så är dom i lokalen.
Vi tog spårvagnen dit för jag gillar inte att köra bil när det är mycket snö ute.
Sen när jag lämnat henne gick jag hem till Veronika.
Vi satte oss i soffan och tittade på ett avsnitt av Lilla huset på Prärien.
Efter vi kollat klart på tv:n så gav vi oss av för Virre skulle klippa sej.
Sån tur va så hade dom tid med en gång.
Hon klippte av sej nästan allt håret och det blev jätte bra!
Hon va nöjd med det iallafall.
Sen gick vi för att handla lite.
Vi va juh tvungna att shoppa hårfärg till henne för det va en lång utväxt från förra färgningen.
Sen kollade vi efter andra saker men hittade inget som lockade.
Efter så gick vi för att fika lite snabbt för jag skulle hämta Vilda kl 14 och klockan va 13:20.
Snabbis kan man säga och det gjorde juh inte saken bättre att dom va lite sega på cafeét så vi fick vänta en kvart innan vi fick det vi beställde.
Suck säger jag bara.
Så vi fick slänga i oss maten och sen bar det av för att hämta Vilda.
När jag hade hämtat henne så gick vi hem till Virre för att hjälpa henne att färga håret.
Jätte snyggt blev det men det kunde varit lite mörkare, får tänka på det nästa gång.
Sen bar det av hemåt.
Nu håller jag på att laga middag.
Johan skall träna fotboll sen så jag och Vilda blir ensamma ikväll.
Hoppas på att hon e lugn för jag e lite trött hehe.

Denna dag ser jag i förändringens tecken.
Två av mina bästa vänner har klippt sej och det ser jag som förändring.
Ut med det gamla och in med det nya.
När jag klippte av mej mitt hår för ca 4år sen så träffade jag Johan.
Förändringar kan vara något bra!!
Kom ihåg det!! ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0