Solen...

skiner idag och det känns så bra att få lite ljus i den mörka tillvaron.
Är lite seg idag pga att jag gick och la mej vid 5 tiden i morse.
Jag satt uppe och kollade på OS sen så satte jag på Lilla huset på Prärien och glömde bort tiden.
Helt plötsligt så dök Johan upp efter att ha varit ute och festat.
Då förstod jag att klockan va ganska mycket.

Gött med två OS medaljer till igår.
Bra gjort av Hellner och Olsson!

Just nu så håller Johan på att gasa ihjäl oss här inne.
Dagen efter mage är inget att leka med fiii f*n.
Sa till honom att gå på toan så inte vi behöver lida också.

Vad som kommer hända idag har jag ingen aning om ännu.
Alla jag ringt har varit upptagna av nått så vi får väl se.
Jag vill juh ha Tacokväll och bara götta mej i soffan.
Ingen som vill joina oss??

Ha nu en toppendag och njut av solen!!


Kommentarer
Postat av: SANDRA

Vill du bli veckans blogg hos mej.?

Skriv en kommentar att du är med här: http://sandrarr.blogg.se/



Lycka till.!

(Om du anser detta som störande, ursäktar jag)

2010-02-21 @ 16:13:36
URL: http://sandrarr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0