Usch...

Vaknade upp med världens huvudvärk och förkyldning.
Mådde skit dåligt.


Inte roligt alls.
Tyvärr så bryr sej inte barn om att man är sjuk så Vilda står vid sängkanten och tjötar om att hon vill ha flingor.
Så det va juh bara att ta sej i kragen och gå upp.
Väl uppe så såg jag att ett berg av disk bara stod och väntade på att bli rent, så efter jag gett Vilda mat så fick jag ta tag i den också.
Det gick inte snabbt men den blev ren tillslut iallafall.
Sen fick jag bäddat sängarna med.
Nu har jag duschat så jag känner mej lite bättre men huvudet känns fortfarande tungt.
Näsan rinner hela tiden.
Men det gå snart över.
Nu skall jag se om det finns nått för mej att äta, har inte orkat äta men jag känner att jag börjar bli lite hungrig.

Ha en bra dag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0