Det...

har inte hänt så mycket dom senaste dagarna så jag har inte haft så mycket att skriva.
Mikaela va här igår.
Vilda och hon bytte julklappar.
Vilda fick kläder och lite grejer till sina dockor.

Johan har jobbat igår och han jobbar just nu så det har bara varit jag och Vilda här hemma.
Det har blivit att vi har varit inne för Vilda tycker det är lite kalt ute även fast vi byltar på henne massor med kläder.
Just nu är det -9 och sol.
Funderar på att gå ut lite ändå sen.
Skall bara få lite mat i mej och slänga in mej i duschen.
Ok, kanske plocka upp lite leksaker med efter Vilda för hon har en viss vana att stöka ner här hemma hehe.
Sen när Johan har kommit hem skall vi ner till Jhon för att äta middag.
Jörgen skulle laga nått gött, mums!!
I morgon har Daniel sagt att han skall komma förbi.
Jörgen och Jhon dyker nog också upp om jag känner dom rätt hehe, men man vet aldrig.
Får väl spela lite Wii också.
Vi har juh två nya roliga spela att spela.
As kul.

Nu skall jag ta tag i dagen!!


Ni glömmer väl inte att rösta på mej till veckans blogg??
Klicka på bilden så kommer ni direkt till röstningen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0