Hmm...

Vet inte varför jag skriver nått just nu för har ändå inget vettigt att berätta.
Hämtade Vilda hos dagmamman för att gå ner och ge henne andra sprutan för svininfluensan, men det va inget dropin idag typiskt!
Så det va juh bara att knalla hem igen.
Får gå dit på Måndag så det blir gjort någon gång.
Hoppas det går bättre än förra gången.
Vilda va helt galen när hon skulle ta sprutan.
Hon är juh så stark också så jag och en sköterska till fick hålla henne så fick den tredje sticka henne.
Snacka om träningspass, jisses.
Tur att man själv e såpass stark så man kan hantera henne.
Jag vet att jag va likadan när jag va liten så jag klandrar henne inte för fem öre!
Jag gillade inte heller att ta sprutor.
Jag vägrade.
Nu skall jag leka lite med Vilda.
Ni får ha det så bra så länge.

PS: United gick till final i ligacupen igår när vi slog ut Man City Jippie!!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Hey, vad kul att du vill bli intervjuad:) Kommer välja ut vem det blir ikväll, så håll tummarna nu;) Kan tänka mig att välja två st personer, så att det blir två intervjuer istället för bara en... vilket betyder att du har större chans också:)



Lycka till!

Kram Matilda

2010-01-28 @ 16:26:47
URL: http://matildasimonette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0