Idag...

har vi städat ut julen.
Bara gardinerna är kvar men det gör inte så mycket.
Det känns alltid bra när allt är borta.
Då vet man att det är ett tag kvar innan man behöver ta fram dom igen.
Typ ett helt år hihi.
Sen har hela lägenheten sett ut som ett bombnedslag idag pga att Vilda vill leka med alla sina nya leksaker samtidigt.
Det är inte lika rolig för mej för jag e tvungen att städa upp lite då och då så man kan komma fram riktigt.
Giggs har hållit sej undan.
Han blir nog förvirrad av alla saker som ligger överallt.
Det skulle jag också blivit om jag varit en liten katt.
Men det är snart läggdags för Vildas del.
Skall försöka få henne i säng lite tidigare än vanligt idag.
Hon har juh inte sovit middag så jag hoppas det fungerar.
Vill juh ha lite lugn och ro någon kväll utan att ha henne klättrandes överallt.

Nu skall jag greja lite.
Ha en toppenkväll!
ByeBye!!


Kommentarer
Postat av: Emanuel Nilhzon

Tack för din anmälan ;)

2010-01-05 @ 20:56:33
URL: http://snyggeman.blogg.se/
Postat av: Linda

vilken lekfull design :)

2010-01-05 @ 21:00:33
URL: http://queenlinda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0