Idag...

har det varit full rulle.
Började dagen med att ge Vilda frukost.
Sen va det disken som väntade på mej.
Passade på att tvätta av kaklet i köket också för det behövdes.
Sen gick jag för att ringa och höra om Jhon ville komma hit med Linnea så barnen kunde leka en stund.
Han sa att hon bara skulle sova middag först.
Gött tänkte jag, då hinner jag att städa upp och duscha först innan dom kommer.
Började att plocka upp alla Vildas leksaker som hon kastat runt i vardagsrummet.
Sen bädda alla sängar.
När det va gjort så hoppade jag in i duschen.
När jag hoppade ur duschen så hörde jag Vilda prata med någon i hallen, shit tänkte jag.
Vem har hon nu släppt in utan att jag vet om det.
Slängde på mej handduken och rusade ut för att kolla.
Där stog Jhon och Linnea.
Linnea ville visst inte sova middag så dom kom lite tidigare.
Så det va juh bara att kasta på sej alla kläder.
Mej först och Vilda sen.
Efter så bar det av till pulkabacken.
Dom åkte lite och gungade sen på gungorna.
Lite rutschkana åkte dom med.
Vi va väl ute i ca en timma, sen va det dags att gå in och äta lite.
När vi kom till ytterdörren så såg Jhon Johans jobb bil vid vägen.
Vilda rusade dit och Johan fick en liten puss.
Vi gick in och jag gjorde Ravioli.
Barnen åt upp och lekte en stund, sen va det dags för Jhon och Linnea att åka hem.
Nu sitter Vilda och tittar på Musse men det är snart dags för henne med att ta på sej pyjamas och göra sej i ordning för kvällen.
Johan är ute och springer nu men han e nog snart på ingång.

Jepp, det va våran dag.
Ha det toppen.


Kommentarer
Postat av: t a k a i ♥

svar:

nu har jag dig på bloglovin i alla fall ! ^_^<3

lägg gärna till mig, om du inte redan gjort det!

2010-01-22 @ 20:25:20
URL: http://takai.blogg.se/
Postat av: louise

söt bloggdesign =)

2010-01-22 @ 21:55:24
URL: http://louisejohanssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0