När...

vi brukar bada så sitter ofta våran katt bredvid och kollar på.
Ibland så brukar han ramla i men då blir det fart på honom.

Tummen upp för Giggs.


Jätte kul hihi!!


Vi fick besök idag med.
Först min syster med pojkvän och systerson som bara sov tråkmånsen ;)
Dom stannade på en fika sen va dom tvungna att åka igen.
Katten va juh måttligt road pga att dom hade med dej vovven Ebba så det blev lite jage ett tag.


Sen när dom hade åkt så kom Jhon med Linnea.
Killarna tog med sej barnen ut för att åka lite pulka så jag fick en stund för mej själv.
Dom stunderna tar jag vara på för jag vet att det blir full rulle när dom kommer in igen.
Jag satte på Lilla huset på Prärien som jag har lånat av Virre.
Hann titta en halvtimme sen kom alla in.
Då va det dags att göra trolldeg.
Kan säga att jag såg ut som Hulken om händerna av all karamellfärg vi hade i degen.
Men barnen tyckte det va kul.

Vilda


Linnea


Båda i full koncentration.


Jhon fick diska. Det gör juh han så bra.



Efter ett tags lekande så blev Linnea lite trött så efter United matchen så körde Johan och Jhon hem henne och åkte sen till affären för att handla.
Vi skulle nämligen äta Tacos idag och vi hade inte så mycket kvar i varken kyl eller skafferiet.

Just nu sitter grabbarna och Vilda framför tv:n och tar det lugnt och jag glor runt lite på internet.
Tänkte lägga upp lite bilder från när vi va på Universeum.

Vilda och Johan på en stor groda.


Vilda och jag i ett jätte gap.


Dessa söta små apor träfffade vi på.


Detta tyckte Vilda va roligast.


Här gäller det att hålla tungan rätt i mun.


Titta vad jag kan, bara med en hand.


Klätterväggen va också kul.


Det va våran dag i bilder på Universeum.



Jag va tvungen att lägga upp två roliga kort på Vilda när hon fick äta upp pepparkakashuset.
Det va pepparkaka överallt och florsocker i hela ansiktet, men det va gott iallafall!!


Busunge!!


Nu är det dags att gå och lägga sej.
God Natt och Sov Gott!!


Kommentarer
Postat av: Helena

Hej Gabbe ser ut som ni hade en trevlig dag på universeum

2010-01-27 @ 18:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0