Nopp...

det blev inte så mycket vettigt gjort idag som jag befarade i morse.
Hade inge lust och fantasi för någonting.
Ringde min kära mamma men hon hade huvudvärk och då är det inte så kul att få besök.
Men jag och Vilda skall åka dit på Torsdag istället och då hoppas jag att min syster kommer dit med min lille systerson.
Vill juh se om han har vuxit något sen jag såg honom sist och om han har fått något namn ännu.
Det är mest spännande, vad han skall heta.

Just nu ligger Vilda i sin säng och tjötar med Johan.
Hon försöker alltid dra ut på tiden för hon vill inte sova.
Iallafall inte i sin säng.
Det går bra att sova i soffan där vi är men det hade juh varit skönt om man kan få lite egentid på kvällarna utan henne, men nä då.
Det går inte för sej.
Hon somnar alltid mellan 22-24 varje kväll.
Nej hon sover inte middag, hon bara inte vill sova när inte vi gör det.
Jag känner inte för att gå och lägga mej vid 19 bara för hon skall sova.
Så nattningen är det jobbigaste som finns för hon går mej på nerverna när hon varje kväll tjötar om, vatten att dricka, kissa, bajsa, Doris (hennes goskatt).
Det är inte bara en gång varje kväll utan det kan vara 3 ggr varje kväll.
Suck suck!!
Nä nu skall jag se på film.

Ha det gött!!



Kommentarer
Postat av: syster

HAn har växt vill jag lova:) han e nog nära 5 kilo nu min lilla prins:) så vi ses i mon:) puss å kram

2010-01-20 @ 19:39:23
URL: http://lillanyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0