Söndag...

Är lite seg efter gårdagens strapatser.
Först va vi på dop.
Jätte fint va det.
God smörgåstårta fick vi med...mums.
Fick juh se lilla söta Julia också för första gången.
Sicken liten prinsessa.
Så duktig i kyrkan hon va.
Inget skrik och gråt här inte.
Vilda va också duktig.
Bara lite prat men inget bus.
Hon fick en lekkamrat senare.
En liten kille som heter Theo.
Dom hade jätte kul ihop när dom fick leka med massa ballonger.


Sen på kvällen så va det dags för mej att dra mej ner till Mikaelas fest.
Fick god mat där med.
Senare åkte vi in till stan och dansade våra ass off.
Jag va jätte trött i fötterna när jag kom hem.
Men jag hade skit kul hela kvällen.
Tack Mikaela!!
När jag kom hem så satt det tre fulla karlar i soffan med varsitt glas Whiskey i handen.
Dom va fullare än vad jag va och jag va inte nykter kan jag erkänna haha.
Efter någon timme med mycket tjöt om allt så tog jag med mej Vilda in i sängen och somnade som en gris.


Idag blir det slappdag med pizza och fotboll.
GÖÖÖÖÖTT!

Ha det toppen!
Kramar!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Fin blogg :)

Älskar Hello Kitty :D



Besök gärna min blogg, och kommentera

2010-02-01 @ 16:21:26
URL: http://sofiafs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0