Igår...

va jag och Anita på Liseberg för att kolla på allsången.
Vi tänkte att vi skulle vara inne i god tid så vi kunde få sittplatser så vi va inne vid 18:00.
Men när vi väl va där så möttes vi av en massa kläder, filtar, väskor, you name it på stolarna.
Folk som passade mellan 6 till säkert 10 platser.
Fy fan säger jag.
Nog för att man kan passa en eller två om den andre behöver gå på toa eller nått men fler det e för jävligt.
En kärring sa hela tiden att hennes sällskap va på toa, men efter typ 1 timma började jag tvivla starkt på henne!!
Hade god lust att fråga om dom va dåliga i magen!!!
Sen va det en annan som bara hade lämnat sina kläder på 6 stolar och sen lämnat dom för att kunna gå runt med sina ungar och åka karuseller.
Men hon fick inte behålla sina platser.
6 ungdomar tog bort hennes jackor och filten och satte sej där, bra gjort vill jag säga.
Synd bara att inte man gjorde det själv!
Hon blev juh inte jätte glad när hon såg att platserna va tagna, haha säger jag!!!
Nä, sluta passa platser säger jag till dom som gör det.
Kom i tid säger jag till er som ber folk att passa plats till er!!
Jävla egoister.


Annars va det riktigt trevligt.
Synd bara att Ryback inte dök upp.
Varför han inte gjorde det va för att han spelade fel på repetionen.
Ni kan se när han slår sönder sin fiol i ett raseriutbrott HÄR.
MOGET!!
Men det va Charlotte Perrelli, Markoolio och Lisa Nilsson.
Fast det va mest Charlotte och Markoolio som stog för att drag.
Lisa va lite mjäkig om jag får säga det själv!
Slutade kvällen med lite spel sen va det dags att gå hem.

Lotta


Markoolio



Charlotte


La Grande Finale






Kommentarer
Postat av: katarina

Jag håller med dig om att paxa platser. Sådant gjorde man i skolåldern.

Jag ska nog oxå få med mig familjen en kväll på Allsång. Ni hade verkligen tur med vädret.

Trevlig blogg du har, kikar snart in igen.

vink

2010-06-22 @ 22:25:05
URL: http://ina73.blogspot.com
Postat av: Carro

Det finns inte mycket värre än folk som passar platser - om man inte går i lågstadiet... Nästan pinsamt att vuxna människor inte kan bete sig som folk..!



Bra att det blev en lyckad kväll i alla fall :)

2010-06-29 @ 21:10:58
URL: http://carolineb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0