Jepp...

sol idag med.
E det inte underbart!?
Men jag såg att det skulle bli skitväder i helgen, varför ;(
Jag vill juh ha sol och värme.
Jaja, men det e typiskt att det skall vara skitväder när de flesta e lediga.

Igår va vi på kalas hos min brorsdotter.
Fick lite tårta och kakor, gott gott!!
Vilda fick leka lite med sina kusiner fast hon gick mest runt med Mys dockvagn.
Hon tycker juh det e så kul med dockor.
Synd att man inte har större lägenhet så man kunde köpa en dockvagn till henne.
Men vi har knappt plats för oss själva just nu.
Vi får väl rensa bort lite gammal skit som hon inte leket med längre!

Nä nu skall jag greja lite!
Ha en toppendag!!
:) :) :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0