Nää...

solen försvann.
Nu e det bara moln på himmelen.

Sitter i min pinnfotölj och gör inte så mycket.
Grunnar på va jag skall göra till middag.
Blir antingen ungsbakad falukorv med potatismos eller stekt falukorv med mos.
Lika gott men stekt går fortare.

Sen måste jag ge blommorna vatten märkte jag.
Dom blir torra fort på sommaren när det blir lite varmare.
Måste igentligen plantera om några med men jag måste först köpa jord för den jag hade va gammal så när man vattnade så la sej vattnet uppepå jorden.
Får väl åka till blomsterlandet snart och fixa lite jord!

Nä nu skall jag titta lite på tv och vänta på att Vilda vaknar från sin middagslur.
;) ;) ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0