Sitter...

och tittar på Mio min Mio som går på tv 1000 Nordic.
Sen föll det mej in att den faktiskt e dubbad.
Man lägger väl inte direkt märke till det när man e yngre men jag såg det nu.
Det va flera år sen jag såg den sist.
Men nu undrar jag mest om det finns en svensk version av den eftersom det är Astrid Lindgren som skrev Mio min Mio.
Tycker det e lite konstigt annars med tanke på att det flesta av hennes böcker faktiskt har blivit film här i Sverige.
Men men, detta va kanske ett undantag.


Kommentarer
Postat av: Malin

Mio min mip gjordes i ett samarbete mellan en massa länder bland annat Sverige. Visste du att killen som spelar Jumjum är Christian Bale, den nya supersexiga Batman ;)

2010-06-18 @ 23:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0