Har...

just nu lite blogg torka.
Vet inte vad jag skall skriva om för det händer inte så mycket just nu.

Känns som alla människor skall ut och resa.
Har hört säkert 10st som skall åka antingen till Egypten eller till Thailand.
Jag tycker det är lite trist att man själv inte kan planera en resa någonstans pga denna j*vla krisen i vårat samhälle som gjorde så att jag blev av med mitt jobb som jag haft i 5år.
E bara såååååååååååååååå trött på att gå hemma och inte hitta nått jobb.
Jag vill också resa jag vill också kunna köpa nått till mej sj utan att få skuldkänslor för att jag inte har tillräckligt med pengar.
F*n, jäkla politiker, gör nått åt detta nu.
PS. Viktoria och Daniel valde juh ett bra år att snylta på skattepengarna till sitt mångmiljonbröllop.
Läste att de äldre som bor på ålderdomshem nu bara får 2 koppar kaffe för det skall sparas in pengar.
Spara in på Kronprinsessans bröllop istället.
Det finns nog mycket man kan göra så att det blir billigare.
Dom behöver tex inte bjuda flera hundra pers.
Nöj er med enklare meny.
Plus en massa andra saker.


Kommentarer
Postat av: syster

håller me dej syster, den där jävla hakprinsessan, hon kunde lagt dom pengarn på en ny haka istället. fattar inte varför vi ska betala hennes jävla bröllop inte skulle hon betala mitt heller, jävla fisgris e hon..

2010-03-02 @ 01:14:59
URL: http://lillanyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0