Måste...

till arbetsförmedlingen idag för att söka aktivetetsstöd.
Jag har juh kommit in på en kurs som börjar den 22 Mars så då får man inte gå på A-kassa.
Sen så är det tvättdag med, så mycket tråkigt på en dag så måste man juh avsluta med nått roligt.
Det blir afrikansk dans ikväll på gymmet.
Jag har juh inte kunnat gå på den för att Johan har antingen jobbat över eller tränar fotboll på Tisdagar.
Men ikväll så e det min tur att göra nått kul på Tisdagar hehe.
Sitter just nu och tittar på en svensk film Drömprinsen-filmen om Em heter den.
Vet inte riktigt om jag tycker den är jätte bra men nu har jag juh börjat titta så då kan jag lika gärna se hela.
Vissa svenska filmer e lite konstiga. tycker jag.
Förstår mej inte på dom riktigt men skit samma.
Nu skall jag greja lite innan jag skall bort till tvättstugan.
Ha en toppen dag med mycket sol.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0