Tänk...

om våren äntligen är påväg.
Tittade ut i morse och märkte att solen sken.
Jag blev överlycklig för en sekund, sen kom jag på att jag skulle tvätta så glädjen varade bara någon minut eller två.
Men jag tycker det är så skönt att se på hur snön bara smälter i solen och jag hoppas att solen är här för att stanna nu för jag är trött på snö och vinter och det finns mycket snö kvar att smälta.

Just nu så gör vi inte så mycket.
Vilda ligger på soffan och tar sej en tupplur som hon brukar göra när hon kommit hem från dagmamman.
Har funderat på om jag orkar ta mej till gymmet idag men jag har sån j*kla huvudvärk som inte vill släppa så jag är nog tvungen att ta det lite lugnt idag.
Johan skall träna fotboll idag med så jag kan ändå inte gå på den Afrikanska dansen som jag vill träna.
Får helt enkelt vänta tills imorgon och se om huvudvärken har släppt.

Ha det nu så bra!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0