Som...

ni kanske har märkt så har bloggen inte varit uppdaterad på ett tag, men jag har inte haft varken lust eller ork till att skriva nått.
Men jag tänkte att jag skulle försöka börja att uppdatera den lite mera.

Vi va hos Johans släkt i Småland förra veckan.
Åkte ner på Onsdagen och kom hem i Söndags.
Ida kom hem från Thailand i Fredags så vi fick lite grejer.
Jag fick en Adidas tröja, Vilda fick en klänning och Johan fick shorts.
Tack Ida!!
Sen så firade vi Vildas 3års-dag där nere.
Hon fyller juh i morgon.
Så det blev lite tårta och present öppning.
I Söndags så va vi på Cirkus.
Det va roligt för Vilda har aldrig varit på det någon gång.
Hon fick rida på en Kamel.

Vilda på kamelen.


Lycklig tjej!!


Bäst att hålla i sej hårt hihi!


Igår va jag och Vilda på liseberg med Jhon, Anita och Linnea.
Vädret va underbart och inga köer till åkattraktionerna.
Toppendag att gå på Liseberg helt enkelt.
Barnen hade jätte roligt.
Åkte en massa och fick kaninöron och vann varsin leksaksmobil.
Sen när det va dags att åka hem så fick dom varsin glass som va riktigt god.

Vackert kort med alla blommor och kaninen fick också vara med på ett hörn!


Börjar lite lätt med PonnyKarusellen.


Här åker dom Lilla Lots.


Vilda va inte så glad i denna attraktion.


Nu flyger vi till Spanien ;)


Hälsade på Kaninerna i Kaninhuset.


Kaffekopparna va roliga!


Vilda med sina nya Kaninöron.


Kan juh undra vad hon gör här?? Hihi!!
   

Mycket bus blev det med!


Lite Killekill...


och jage så klart!


Direkt när vi kom hem så blev det pyjamas, välling och tandborstning sen hopp i säng för Vilda som somnade som en stock efter 5minuter.

Avslutar med ett roligt kort på Vilda och Katten med dockkläder på och i dockvagnen. Han va väl inte jätte nöjd om man säger så hihihi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0